بهترین راههای کسب درامد از اینترنت

جدیدترین اسکریپت های استخراج بیت کوین در سایت https://codebitco.com

محل لوگو

نظرسنجی سایت

ایا از اسکریپت هوشمند سایت فری بیتکوین راضی هستید

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 28
  • بازدید کل : 154981

بیت کوین چیست؟ و چگونه استخراج می شود


 

بیت کوین چیست؟ و چگونه استخراج می شود 

 

بیت کوین چیست

 

بیت کوین یک ارز رمزنگاری شده است، یک ارز مجازی که برای عمل به عنوان پول و نوعی پرداخت خارج از کنترل هر شخص، گروه یا نهاد طراحی شده است و در نتیجه نیاز به دخالت شخص ثالث در تراکنش های مالی را از بین می برد. به ماینرهای بلاک چین برای کار انجام شده برای تأیید تراکنش ها پاداش داده می شود و می توان آن را در چندین صرافی خریداری کرد.

بیت کوین در سال 2009 توسط یک توسعه دهنده ناشناس یا گروهی از توسعه دهندگان با نام ساتوشی ناکاموتو به عموم معرفی شد.

از آن زمان به بعد این ارز به شناخته شده ترین ارز رمزنگاری شده در جهان تبدیل شده است. محبوبیت آن الهام بخش توسعه بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر شده است. این رقبا یا سعی می کنند آن را به عنوان یک سیستم پرداخت جایگزین کنند یا به عنوان ابزار یا توکن های امنیتی در سایر بلاک چین ها و فناوری های نوظهور مالی استفاده می شوند.

درباره ارز دیجیتالی که همه چیز را شروع کرده است بیشتر بیاموزید – تاریخچه پشت آن، نحوه کارکرد آن، نحوه به دست آوردن آن، و برای چه چیزی می توان از آن استفاده کرد.

کلمات کلیدی

  • بیت کوین که در سال 2009 راه اندازی شد، بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار است.
  • برخلاف ارز فیات، بیت کوین با استفاده از یک سیستم دفتر کل غیرمتمرکز به نام بلاک چین ایجاد، توزیع، معامله و ذخیره می شود.
  • تاریخ بیت کوین به عنوان یک ذخیره ارزش آشفته بوده است. در طول عمر نسبتا کوتاه خود چندین دوره رونق و رکود را پشت سر گذاشته است.
  • بیت‌کوین به‌عنوان اولین ارز مجازی که توانسته محبوبیت و موفقیت گسترده‌ای را کسب کند، الهام‌بخش بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر در پی آن بوده است.

 

دانلود جدیدترین اسکریپت افزایش استخراج بیت کوین در کریپتوتب و ... در سایت https://www.codebitco.com

 

درک بیت کوین

در آگوست 2008، نام دامنه Bitcoin.org ثبت شد. 1 حداقل امروزه این دامنه WhoisGuard Protected است، یعنی هویت شخصی که آن را ثبت کرده اطلاعات عمومی نیست.

در اکتبر 2008، شخص یا گروهی با استفاده از نام ساتوشی ناکاموتو فهرست پستی رمزنگاری را در metzdowd.com اعلام کرد: “من در حال کار بر روی یک سیستم نقدی الکترونیکی جدید بوده‌ام که کاملاً همتا به همتا است و شخص ثالث قابل اعتمادی ندارد.” این کاغذ سفید که اکنون در بیت کوین.org منتشر شده است، با عنوان «بیت کوین: سیستم نقدی الکترونیکی همتا به همتا» منتشر شده است، به مگنا کارتا برای نحوه عملکرد امروز بیت کوین تبدیل خواهد شد.

در 3 ژانویه 2009، اولین بلاک بیت کوین استخراج شد – بلوک 0. این بلوک همچنین به عنوان “بلوک پیدایش” شناخته می شود و حاوی این متن است: “صدر اعظم تایمز 03/ژانویه/2009 در آستانه دومین کمک مالی برای بانک ها.” شاید دلیلی بر این باشد که بلوک در آن تاریخ یا پس از آن استخراج شده است، و شاید هم به عنوان تفسیر سیاسی مرتبط.

در 8 ژانویه 2009، اولین نسخه نرم افزار بیت کوین به لیست پستی رمزنگاری اعلام شد و در 9 ژانویه 2009، بلوک 1 استخراج شد و استخراج بیت کوین به طور جدی آغاز شد.

پاداش بیت کوین هر 210000 بلاک نصف می شود. به عنوان مثال، پاداش بلاک 50 بیت کوین جدید در سال 2009 بود. در 11 مه 2020، نیمه سوم اتفاق افتاد که پاداش هر کشف بلوک را به 6.25 بیت کوین کاهش داد.

یک بیت کوین به هشت رقم اعشار (100 میلیونیم یک بیت کوین) قابل تقسیم است و به این کوچکترین واحد ساتوشی می گویند. 5 در صورت لزوم، و اگر ماینرهای شرکت کننده این تغییر را بپذیرند، بیت کوین در نهایت می تواند به ارقام اعشاری حتی بیشتر تقسیم شود.

بیت کوین، به عنوان نوعی ارز، چندان پیچیده نیست که بتوان آن را درک کرد. به عنوان مثال، اگر شما یک بیت کوین دارید، می توانید از کیف پول ارز دیجیتال خود برای ارسال بخش های کوچکتری از بیت کوین به عنوان پرداخت برای کالا یا خدمات استفاده کنید. با این حال، وقتی سعی می کنید بفهمید که چگونه کار می کند، بسیار پیچیده می شود.

بیت کوین چیست

فناوری بلاک چین بیت کوین

ارزهای دیجیتال بخشی از یک بلاک چین و شبکه مورد نیاز برای تامین انرژی آن هستند. بلاک چین یک دفتر کل توزیع شده، یک پایگاه داده مشترک است که داده ها را ذخیره می کند. داده های درون بلاک چین با روش های رمزگذاری ایمن می شوند. هنگامی که یک تراکنش در بلاک چین انجام می‌شود، اطلاعات بلوک قبلی با داده‌های جدید در یک بلوک جدید کپی می‌شود، رمزگذاری می‌شود و تراکنش توسط اعتبارسنجی‌ها – به نام ماینرها – در شبکه تأیید می‌شود. هنگامی که یک تراکنش تأیید می شود، یک بلوک جدید باز می شود، و یک بیت کوین ایجاد می شود و به عنوان پاداش به ماینر(هایی) که داده های داخل بلوک را تأیید کرده اند، داده می شود – سپس آنها می توانند از آن استفاده کنند، آن را نگه دارند یا بفروشند. .

مطالب مرتبط صرافی بیت کوین چگونه کار می کند؟
 
 

بیت کوین از الگوریتم هش SHA-256 برای رمزگذاری داده های ذخیره شده در بلوک های روی بلاک چین استفاده می کند. به عبارت ساده تر، داده های تراکنش ذخیره شده در یک بلوک به یک عدد هگزادسیمال 256 بیتی رمزگذاری می شود. این شماره شامل تمام داده‌های تراکنش و اطلاعات مرتبط با بلوک‌های قبل از آن بلوک است.

داده‌های مرتبط بین بلوک‌ها همان چیزی است که منجر به نامیده شدن دفتر کل یک زنجیره بلوکی شده است.

تراکنش ها در یک صف قرار می گیرند تا توسط ماینرهای داخل شبکه تایید شوند. ماینرها در شبکه بلاک چین بیت کوین همگی تلاش می کنند تا یک تراکنش را به طور همزمان تأیید کنند. نرم‌افزار و سخت‌افزار ماینینگ برای حل nonce کار می‌کنند، یک عدد چهار بایتی که در هدر بلوک موجود است و ماینرها در تلاش برای حل آن هستند. هدر بلوک به طور مکرر توسط یک ماینر هش می شود یا به طور تصادفی دوباره تولید می شود تا زمانی که به یک عدد هدف مشخص شده توسط بلاک چین برسد. هدر بلوک “حل شد” و یک بلوک جدید برای رمزگذاری و تأیید تراکنش های بیشتر ایجاد می شود.

نحوه استخراج بیت کوین

برای استخراج بیت کوین می توان از انواع سخت افزار و نرم افزار استفاده کرد . زمانی که بیت کوین برای اولین بار منتشر شد، امکان استخراج آن به صورت رقابتی در رایانه شخصی وجود داشت. با این حال، با محبوبیت بیشتر، ماینرهای بیشتری به شبکه ملحق شدند که شانس حل کردن هش را کاهش داد. اگر رایانه شخصی‌تان سخت‌افزار جدیدتری داشته باشد، همچنان می‌توانید از رایانه شخصی خود به عنوان ماینر استفاده کنید، اما شانس حل یک هش به صورت جداگانه ناچیز است.

این به این دلیل است که شما با شبکه‌ای از ماینرها رقابت می‌کنید که حدود 220 کوئینتیلیون هش (220 هش exa) در ثانیه تولید می‌کنند. 6 ماشین، به نام مدارهای مجتمع خاص برنامه (ASIC)، به طور خاص برای استخراج ساخته شده اند – می توانند حدود 255 تریلیون هش در ثانیه تولید کنند. در مقابل، رایانه‌ای با آخرین سخت‌افزار حدود 100 مگا هش در ثانیه (100 میلیون) هش می‌کند.

برای موفقیت در تبدیل شدن به یک ماینر بیت کوین، چندین گزینه دارید. شما می توانید از رایانه شخصی موجود خود برای استفاده از نرم افزار استخراج سازگار با بیت کوین و پیوستن به یک استخر استخراج استفاده کنید. استخرهای ماینینگ گروهی از ماینرها هستند که قدرت محاسباتی خود را برای رقابت با مزارع بزرگ استخراج ASIC ترکیب می کنند.

شما شانس خود را برای دریافت پاداش با پیوستن به یک استخر افزایش می‌دهید، اما پاداش‌ها به‌طور قابل توجهی کاهش می‌یابند زیرا به اشتراک گذاشته می‌شوند.

مطالب مرتبط تراکنش های بیت کوین چگونه کار می کنند؟
 
 

اگر توانایی مالی دارید، می توانید یک ماینر ASIC نیز خریداری کنید. شما به طور کلی می توانید یک مورد جدید را با قیمت حدود 20000 دلار پیدا کنید، اما موارد استفاده شده نیز توسط ماینرها با ارتقاء سیستم خود فروخته می شود. در صورت خرید یک یا چند ASIC هزینه های قابل توجهی مانند برق و خنک کننده وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

چندین برنامه ماینینگ وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید و استخرهای زیادی می توانید بپیوندید. دو تا از معروف ترین برنامه ها CGMiner و BFGMiner هستند. هنگام انتخاب یک استخر ، مهم است که مطمئن شوید که آنها چگونه پاداش پرداخت می کنند، چه هزینه هایی ممکن است باشد، و برخی از بررسی های استخر استخراج را بخوانید.

چگونه بیت کوین می خریم؟

اگر نمی خواهید بیت کوین استخراج کنید، می توان آن را با استفاده از صرافی ارز دیجیتال خریداری کرد. اکثر مردم به دلیل قیمت آن نمی توانند کل بیت کوین را خریداری کنند، اما می توانید بخش هایی از بیت کوین را در این صرافی ها به ارزهای فیات مانند دلار آمریکا خریداری کنید. به عنوان مثال، می توانید با ایجاد یک حساب کاربری و تامین مالی آن، بیت کوین را در Coinbase خریداری کنید. می توانید حساب خود را با استفاده از حساب بانکی، کارت اعتباری یا کارت نقدی خود تأمین کنید. ویدیوی زیر در مورد خرید بیت کوین بیشتر توضیح می دهد.

بیت کوین چیست

بیت کوین چگونه استفاده می شود؟

بیت کوین در ابتدا به عنوان یک روش پرداخت همتا به همتا طراحی و منتشر شد. با این حال، موارد استفاده از آن به دلیل افزایش ارزش و رقابت با سایر بلاک چین ها و ارزهای دیجیتال در حال رشد است.

پرداخت

برای استفاده از بیت کوین خود، باید یک کیف پول رمزنگاری داشته باشید . کیف پول‌ها کلیدهای خصوصی بیت کوینی را که متعلق به شماست نگه می‌دارند، که باید در هنگام انجام تراکنش وارد شوند. بیت کوین به عنوان وسیله ای برای پرداخت کالاها و خدمات در بسیاری از تجار، خرده فروشان و فروشگاه ها پذیرفته شده است.

فروشگاه‌های آجر و ملات که ارزهای رمزنگاری شده را می‌پذیرند، معمولاً علامتی را نشان می‌دهند که می‌گوید «بیت‌کوین اینجا پذیرفته شد». تراکنش ها را می توان با ترمینال سخت افزاری یا آدرس کیف پول مورد نیاز از طریق کدهای QR و برنامه های صفحه لمسی انجام داد. یک تجارت آنلاین با افزودن این گزینه پرداخت به سایر گزینه های پرداخت آنلاین خود: کارت های اعتباری، پی پال و غیره می تواند به راحتی بیت کوین را بپذیرد.

السالوادور اولین کشوری بود که در ژوئن 2021 بیت کوین را به صورت رسمی به عنوان ارز قانونی پذیرفت.

سرمایه گذاری و سفته بازی

با افزایش محبوبیت بیت کوین، سرمایه گذاران و سفته بازان به آن علاقه مند شدند. بین سال‌های 2009 تا 2017، صرافی‌های ارزهای دیجیتالی ظهور کردند که خرید و فروش بیت‌کوین را تسهیل کردند. قیمت ها شروع به افزایش کردند و تقاضا به آرامی رشد کرد تا اینکه در سال 2017 قیمت آن به 1000 دلار رسید. بسیاری از مردم بر این باور بودند که قیمت بیت کوین همچنان بالا می رود و شروع به خرید آن برای حفظ آن کردند. معامله گران شروع به استفاده از صرافی های ارزهای دیجیتال برای انجام معاملات کوتاه مدت کردند و بازار شروع به کار کرد.

خطرات سرمایه گذاری در بیت کوین

پس از افزایش سریع قیمت بیت کوین در سال های اخیر، سرمایه گذاران سوداگرانه به سمت بیت کوین کشیده شده اند. بیت کوین در 31 دسامبر 2019 قیمتی معادل 7167.52 دلار داشت و یک سال بعد بیش از 300 درصد افزایش یافت و به 28984.98 دلار رسید. در نیمه اول سال 2021 به رشد خود ادامه داد و در نوامبر 2021 با رکورد بیش از 69000 دلار معامله شد – سپس طی چند ماه آینده به حدود 40000 دلار رسید. 9

مطالب مرتبط جدیدترین راههای استخراج بیت کوین رایگان۲۰۲۱
 
 

بالاترین قیمت بیت کوین 69000 دلار است که در 9 نوامبر 2021 به دست آمد.

بنابراین، بسیاری از مردم بیت کوین را برای ارزش سرمایه گذاری آن به جای توانایی آن برای عمل به عنوان یک وسیله مبادله خریداری می کنند. با این حال، فقدان ارزش تضمین شده و ماهیت دیجیتالی آن به این معنی است که خرید و استفاده از آن دارای چندین خطر ذاتی است. به عنوان مثال، هشدارهای بسیاری از سرمایه گذاران توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی (FINRA) و اداره حمایت مالی مصرف کننده (CFPB) در رابطه با سرمایه گذاری بیت کوین صادر شده است.

  • ریسک نظارتی : فقدان مقررات یکسان در مورد بیت کوین (و سایر ارزهای مجازی) سؤالاتی را در مورد طول عمر، نقدینگی و جهانی بودن آنها ایجاد می کند.
  • ریسک امنیتی: اکثر افرادی که بیت کوین دارند و از آنها استفاده می کنند، توکن های خود را از طریق عملیات استخراج به دست نیاورده اند. در عوض، آن‌ها بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در بازارهای آنلاین محبوب، معروف به صرافی‌های ارزهای دیجیتال، خرید و فروش می‌کنند. صرافی های بیت کوین کاملا دیجیتال هستند و مانند هر سیستم مجازی دیگری در معرض خطر هکرها، بدافزارها و اشکالات عملیاتی قرار دارند.
  • ریسک بیمه : بیت کوین و ارزهای دیجیتال از طریق شرکت حمایت از سرمایه گذاران اوراق بهادار (SIPC) یا شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) بیمه نمی شوند. برخی از صرافی ها از طریق اشخاص ثالث بیمه می کنند. در سال 2019، فروشنده اصلی و پلتفرم معاملاتی SFOX اعلام کرد که می‌تواند به سرمایه‌گذاران بیت کوین بیمه FDIC ارائه دهد، اما فقط برای بخشی از تراکنش‌های مربوط به پول نقد.
  • خطر کلاهبرداری : حتی با وجود اقدامات امنیتی ذاتی در یک بلاک چین، هنوز فرصت هایی برای فعالیت های کلاهبرداری وجود دارد. به عنوان مثال، در ژوئیه 2013، SEC علیه اپراتور یک طرح Ponzi مربوط به بیت کوین اقدام قانونی کرد.
     
  • ریسک بازار : مانند هر سرمایه گذاری، ارزش بیت کوین نیز می تواند نوسان داشته باشد. در واقع، ارزش ارز در طول عمر کوتاه خود شاهد نوسانات شدید قیمت بوده است. با توجه به حجم بالای خرید و فروش در صرافی ها، نسبت به هر رویداد خبری بسیار حساس است. طبق گزارش CFPB، قیمت بیت کوین در سال 2013 در یک روز 61 درصد کاهش یافت، در حالی که رکورد کاهش قیمت یک روزه در سال 2014 به 80 درصد رسید.

 بیت کوین چیست؟

 

استخراج 1 بیت کوین چقدر طول می کشد؟

به طور متوسط ​​10 دقیقه طول می کشد تا شبکه ماینینگ یک بلوک را تأیید کند و پاداش ایجاد کند. پاداش بیت کوین 6.25 بیت کوین در هر بلوک است. برای استخراج 1 بیت کوین، این حدود 100 ثانیه است.

آیا بیت کوین سرمایه گذاری خوبی است؟

بیت کوین سابقه سرمایه گذاری کوتاهی دارد که پر از قیمت های بسیار بی ثبات است. اینکه آیا این یک سرمایه گذاری خوب است بستگی به مشخصات مالی، سبد سرمایه گذاری، تحمل ریسک و اهداف سرمایه گذاری شما دارد. همیشه باید قبل از سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال با یک متخصص مالی مشورت کنید تا مطمئن شوید که برای شرایط شما مناسب است.

بیت کوین چگونه کسب درآمد می کند؟

شبکه ماینرهای بیت کوین با اعتبارسنجی موفقیت آمیز بلاک ها و دریافت پاداش از بیت کوین درآمد کسب می کنند. بیت‌کوین‌ها از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال با ارز فیات قابل مبادله هستند و می‌توان از آن‌ها برای خرید از بازرگانان و خرده‌فروشانی استفاده کرد که آنها را می‌پذیرند. سرمایه گذاران و دلالان می توانند از خرید و فروش بیت کوین کسب درآمد کنند.

  انتشار : ۳ تیر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 53

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

بروکر پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن

با POCKET OPTION یک معامله‌گر حرفه‌ای شوید یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد برای همه هر معامله‌گری می‌خواهد تا در بهترین شرایط سود ببرد و نمی‌خواهد نگران امنیت وجوه شخصی خود باشد. اولین کار واضحی که یک معامله‌گر مبتدی انجام می‌دهد بررسی سایت‌های مختلف معامله آنلاین ... ...

دریافت فایل : بروکر پاکت آپشن

تهران. خیابان کمال الملک .ساختمان پردیس واحد13 پلاک155

ادرس پیچ اینستاگرام: https://www.instagram.com/falloing.ir/

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما