بهترین راههای کسب درامد از اینترنت

جدیدترین اسکریپت های استخراج بیت کوین در سایت https://codebitco.com

محل لوگو

نظرسنجی سایت

ایا از اسکریپت هوشمند سایت فری بیتکوین راضی هستید

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 31
  • بازدید دیروز : 24
  • بازدید کل : 154824

چگونه بیت کوین بخریم


چگونه بیت کوین بخریم

چگونه بیت کوین بخریم

استخراج ارز رمزنگاری شده چیست؟
سرمایه گذاری در بیت کوین پیچیده به نظر می رسد ، اما اگر آن را به صورت مرحله ای تقسیم کنید ، بسیار آسان تر است. خرید بیت کوین روز به روز آسان تر می شود و همچنین مشروعیت مبادلات و کیف پول ها نیز در حال افزایش است.

کلمات کلیدی
ارزش بیت کوین از پذیرش آن به عنوان ذخیره ارزش و سیستم پرداخت و همچنین عرضه محدود و کاهش تورم حاصل می شود.
در حالی که هک شدن بیت کوین برای خود تقریباً غیرممکن است ، ممکن است کیف پول یا حساب صرافی شما به خطر بیفتد. به همین دلیل انجام اقدامات مناسب ذخیره سازی و امنیت ضروری است.
سرمایه گذاری یا معامله بیت کوین فقط به یک حساب در صرافی احتیاج دارد ، اگرچه روشهای ذخیره سازی بیشتر توصیه می شود.
قبل از خرید بیت کوین
موارد مختلفی وجود دارد که هر سرمایه گذار مشتاق بیت کوین به آنها نیاز دارد. یک حساب مبادله ارز رمزنگاری شده ، اسناد شناسایی شخصی در صورت استفاده از سیستم عامل مشتری خود (KYC) ، اتصال ایمن به اینترنت و روش پرداخت. همچنین توصیه می شود کیف پول شخصی خود را خارج از حساب صرافی داشته باشید. روشهای معتبر پرداخت با استفاده از این مسیر شامل حسابهای بانکی ، کارتهای بدهی و کارتهای اعتباری است. همچنین دستیابی به بیت کوین در خودپردازهای تخصصی و از طریق صرافی های P2P امکان پذیر است. با این حال ، توجه داشته باشید که خودپردازهای بیت کوین از اوایل سال 2020 به طور فزاینده ای به شناسنامه های صادر شده توسط دولت احتیاج داشتند.

 

کسب درامد میلیونی با دانلود جدیدترین اسکریپت افزایش هش ریت کریپتوتب در سایت معتبر https://www.draamd.com

 

حفظ حریم خصوصی و امنیت موارد مهمی برای سرمایه گذاران بیت کوین است. حتی اگر هیچ بیت کوین فیزیکی وجود ندارد ، اما معمولاً ایده بدی است که در مورد دارایی های بزرگ رجزخوانی کنید. هرکسی که کلید خصوصی آدرس عمومی در بلاکچین بیت کوین را بدست آورد ، می تواند معاملات را مجاز کند. کلیدهای خصوصی باید مخفی نگه داشته شوند. اگر جنایتکاران در مورد دارایی های بزرگ اطلاعاتی کسب کنند ، ممکن است اقدام به سرقت آنها کنند. توجه داشته باشید که هرکسی می تواند موجودی آدرس عمومی را که شما استفاده می کنید مشاهده کند. این باعث می شود که نگه داشتن سرمایه گذاری قابل توجه در آدرس های عمومی که مستقیماً با آنهایی که برای معاملات استفاده می شوند ، ارتباط نداشته باشد ، ایده خوبی است.

هر کسی می تواند سابقه معاملات انجام شده در بلاکچین را مشاهده کند ، حتی شما. اما در حالی که معاملات به صورت عمومی در بلاکچین ثبت می شوند ، شناسایی اطلاعات کاربر چنین نیست. در بلاکچین بیت کوین ، فقط کلید عمومی کاربر در کنار یک معامله ظاهر می شود – تراکنش ها را محرمانه می داند اما ناشناس نیست. به تعبیری معاملات بیت کوین شفاف تر و قابل ردیابی نسبت به پول نقد است ، اما ارز رمزپایه را می توان به صورت ناشناس نیز استفاده کرد.

مزایای پرداخت با بیت کوین چیست؟

این یک تمایز مهم است. محققان بین المللی و FBI ادعا کرده اند که آنها می توانند معاملات انجام شده در بلاکچین بیت کوین را به سایر حساب های آنلاین کاربران ، از جمله کیف پول دیجیتال آنها پیگیری کنند. به عنوان مثال ، اگر کسی در Coinbase حساب ایجاد کند ، باید شناسه خود را ارائه دهد. اکنون ، وقتی آن شخص Bitcoin را خریداری می کند ، به نام او گره خورده است. اگر آنها آن را به کیف پول دیگری بفرستند ، هنوز می توان آن را در خرید Coinbase که به هویت دارنده حساب متصل بود ، جستجو کرد. این امر نباید بیشتر سرمایه گذاران را نگران کند زیرا بیت کوین در ایالات متحده و سایر کشورهای پیشرفته قانونی است. .

مرحله اول: Exchange را انتخاب کنید

ثبت نام در صرافی ارز رمزنگاری شده به شما امکان خرید ، فروش و نگهداری ارز رمزپایه را می دهد. به طور کلی بهترین روش استفاده از تبادل است که به کاربران آن امکان می دهد رمزنگاری خود را برای نگهداری ایمن تر به کیف پول آنلاین شخصی خود بکشند. برای کسانی که قصد تجارت بیت کوین یا ارزهای رمزپایه دیگری را دارند ، این ویژگی ممکن است اهمیتی نداشته باشد.

انواع مختلفی از مبادله ارزهای رمزپایه وجود دارد . از آنجا که اخلاق بیت کوین مربوط به عدم تمرکز و حاکمیت فردی است ، برخی از مبادلات به کاربران اجازه می دهد ناشناس بمانند و نیازی به ورود اطلاعات شخصی به کاربران ندارند. چنین مبادلاتی به طور خودمختار عمل می کنند و به طور معمول غیرمتمرکز هستند ، به این معنی که نقطه کنترل مرکزی ندارند.

در حالی که از چنین سیستم هایی می توان برای فعالیت های ناپسند استفاده کرد ، اما برای ارائه خدمات به جمعیت غیربانکی جهان نیز استفاده می شود. برای گروه های خاصی از مردم – پناهندگان یا کسانی که در کشورهایی زندگی می کنند که زیرساخت های کمی برای تأمین اعتبار دولتی یا بانکی ندارند – مبادلات ناشناس می تواند به آنها در اقتصاد جریان اصلی کمک کند.

در حال حاضر ، محبوب ترین صرافی ها غیر متمرکز نیستند و به KYC احتیاج دارند. در ایالات متحده ، این مبادلات شامل Coinbase ، Kraken ، Gemini و Binance US است که به چند مورد اشاره می کند. هر یک از این مبادلات از نظر تعداد امکاناتی که ارائه می دهند رشد چشمگیری داشته است.

Coinbase ، Kraken و Gemini بیت کوین و تعداد فزاینده ای از altcoins را ارائه می دهند. این سه احتمالاً راحت ترین رمپ برای رمزنگاری در کل صنعت است. Binance با یک معامله گر پیشرفته تر روبرو می شود ، عملکرد تجاری جدی تر و انواع مختلفی از altcoins را برای انتخاب ارائه می دهد.

نکته مهمی که باید هنگام ایجاد حساب صرافی ارز رمزنگاری شده به آن توجه کنید ، استفاده از روشهای ایمن اینترنت است. این شامل استفاده از احراز هویت دو عاملی و استفاده از رمز عبور منحصر به فرد و طولانی است ، شامل انواع حروف کوچک ، حروف بزرگ ، حروف خاص و اعداد.

السالوادور دادخواست قانونی بیت کوین را در 9 ژوئن 2021 ارائه داد. 1 این اولین کشوری است که این کار را انجام می دهد. ارز رمزنگاری شده برای هر معامله ای که تجارت بتواند آن را بپذیرد قابل استفاده است. دلار آمریکا همچنان ارز اصلی السالوادور است.

دانلود برنامه افزایش هش ریت برای موبایل اندروید

مرحله دوم: مبادله خود را به گزینه پرداخت متصل کنید

پس از انتخاب صرافی ، اکنون باید اسناد شخصی خود را جمع آوری کنید. بسته به صرافی ، این موارد ممکن است شامل تصاویر گواهینامه رانندگی ، شماره تأمین اجتماعی و همچنین اطلاعاتی درباره کارفرمای شما و منبع وجوه شما باشد. اطلاعاتی که ممکن است لازم داشته باشید می تواند به منطقه ای که در آن زندگی می کنید و قوانین موجود در آن بستگی داشته باشد. این فرآیند تا حد زیادی همانند راه اندازی یک حساب کارگزاری معمولی است.

بعد از اینکه صرافی از هویت و مشروعیت شما اطمینان یافت ، اکنون می توانید یک گزینه پرداخت را بهم متصل کنید. در بیشتر مبادلات ، می توانید حساب بانکی خود را مستقیماً متصل کنید یا می توانید کارت نقدی یا اعتباری را بهم متصل کنید. در حالی که می توانید از کارت اعتباری برای خرید ارز رمزپایه استفاده کنید ، اما این به طور کلی چیزی است که باید به دلیل نوسانات ارزهای رمزپایه از آن اجتناب کنید.

در حالی که بیت کوین در ایالات متحده قانونی است ، برخی از بانک ها خیلی راحت با این ایده برخورد نمی کنند و ممکن است سپرده گذاری در سایت ها یا مبادلات مرتبط با رمزنگاری را زیر سوال ببرند یا حتی متوقف کنند. بهتر است بررسی کنید که آیا بانک شما اجازه سپرده گذاری در صرافی انتخابی شما را می دهد.

هزینه های مختلفی برای سپرده گذاری از طریق حساب بانکی ، بدهی یا کارت اعتباری در نظر گرفته شده است. Coinbase یک مبادله مناسب برای مبتدیان است و برای حساب های بانکی 1.49٪ کارمزد ، و کارتهای اعتباری و اعتباری 3.99٪ کارمزد دارد. مهم است که در مورد هزینه های مرتبط با هر گزینه پرداخت تحقیق کنید تا به انتخاب صرافی کمک کنید یا اینکه کدام گزینه برای شما مناسب تر است.

صرافی ها نیز هزینه هر معامله را دریافت می کنند. این هزینه یا می تواند یک هزینه ثابت (در صورت کم بودن معامله) و یا درصدی از مبلغ معاملات باشد. کارت های اعتباری علاوه بر هزینه های معامله ، هزینه پردازش نیز دارند.

مرحله سوم: ثبت سفارش

پس از انتخاب صرافی و اتصال گزینه پرداخت ، اکنون می توانید بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه را خریداری کنید. در سالهای اخیر ، مبادلات ارزهای رمزنگاری شده به آرامی جریان اصلی پیدا می کنند. آنها از نظر نقدینگی و گستردگی ویژگی هایشان رشد چشمگیری داشته اند. تغییرات عملیاتی در مبادلات ارز رمزنگاری موازی تغییر در درک ارزهای رمزپایه است. صنعتی که روزگاری تصور می شد کلاهبرداری یا صنعتی با اقدامات مشکوک است ، به آرامی در حال تبدیل شدن به یک صنعت قانونی است که مورد توجه همه بازیگران بزرگ صنعت خدمات مالی قرار گرفته است.

اکنون ، صرافی های ارز رمزپایه به جایی رسیده اند که تقریباً همان ویژگی های مشابه کارگزاران سهام خود را دارند. هنگامی که صرافی پیدا کردید و روش پرداختی را بهم متصل کردید آماده راه اندازی هستید.

صرافی های رمزنگاری امروز انواع مختلفی از سفارشات و روش های سرمایه گذاری را ارائه می دهند. تقریباً همه مبادلات رمزنگاری هم سفارشات بازار و هم سفارشات محدود را ارائه می دهند و برخی سفارشات توقف ضرر را نیز ارائه می دهند. از بین مبادلاتی که در بالا ذکر شد ، Kraken بیشترین نوع سفارش را ارائه می دهد. Kraken اجازه سفارشات در بازار ، محدودیت ، توقف ضرر ، توقف حد ، سود و سود را می دهد 2 .

جدا از انواع سفارشات ، صرافی ها همچنین روش هایی را برای تنظیم سرمایه گذاری های دوره ای ارائه می دهند که به مشتریان امکان می دهد به طور متوسط ​​دلار را برای سرمایه گذاری های دلخواه خود هزینه کنند. به عنوان مثال Coinbase به کاربران اجازه می دهد خریدهای تکراری را برای هر روز ، هفته یا ماه 3 تنظیم کنند

مرحله چهارم: ذخیره سازی ایمن

بیت کوین و کیف پول های رمزنگاری مکانی برای ذخیره سازی بیشتر دارایی های دیجیتال است. داشتن رمزنگاری در خارج از صرافی و در کیف پول شخصی شما این اطمینان را می دهد که فقط شما می توانید بر کلید خصوصی وجوه خود کنترل داشته باشید. همچنین به شما این امکان را می دهد که وجوه خود را خارج از صرافی ذخیره کنید و از خطر هک شدن صرافی و از دست دادن وجوه خود جلوگیری کنید.

در حالی که بیشتر صرافی ها کیف پول برای کاربران خود ارائه می دهند ، امنیت کار اصلی آنها نیست. ما معمولاً استفاده از کیف پول مبادله ای را برای دارایی های رمزنگاری بزرگ یا بلند مدت توصیه نمی کنیم.
برخی کیف پول ها از ویژگی های بیشتری نسبت به بقیه برخوردار هستند. برخی فقط بیت کوین هستند و برخی توانایی ذخیره انواع مختلف آلت کوین را دارند. برخی از کیف پول ها همچنین قابلیت تعویض یک رمز را برای دیگری ارائه می دهند.

وقتی نوبت به انتخاب کیف پول بیت کوین می رسد ، چندین گزینه پیش رو دارید. اولین چیزی که در مورد کیف پول های رمزنگاری باید بدانید مفهوم کیف پول گرم (کیف پول آنلاین) و کیف پول سرد ( کیف پول کاغذی یا سخت افزاری) است.

کیف پول داغ

کیف پول آنلاین به عنوان کیف پول “داغ” نیز شناخته می شود. کیف پول داغ کیف پول هایی هستند که روی دستگاه های متصل به اینترنت مانند رایانه ، تلفن یا رایانه لوحی کار می کنند. این می تواند آسیب پذیری ایجاد کند زیرا این کیف پول ها کلیدهای خصوصی سکه های شما را در این دستگاه های متصل به اینترنت تولید می کنند. گرچه کیف پول داغ می تواند در راهی که شما می توانید به راحتی به دارایی خود دسترسی پیدا کرده و با آن معامله کنید بسیار راحت باشد ، اما ذخیره کلید خصوصی در دستگاه متصل به اینترنت ، آن را مستعد هک شدن می کند.

ایا استخراج بیتکوین هنوز سودآور است

این ممکن است دور از ذهن به نظر برسد ، اما افرادی که از امنیت کافی هنگام استفاده از این کیف پول های گرم استفاده نمی کنند ، می توانند وجوه آنها را به سرقت ببرند. این اتفاق نادر نیست و می تواند به طرق مختلفی اتفاق بیفتد. به عنوان مثال ، افتخار در یک انجمن عمومی مانند Reddit در مورد مقدار بیت کوین خود در حالی که از امنیت کمی استفاده می کنید و امنیت آن را ذخیره می کنید و ذخیره آن در یک کیف پول داغ عاقلانه نخواهد بود. گفته می شود ، تا زمانی که اقدامات احتیاطی انجام شود ، می توان از این کیف پول ها ایمن ساخت. گذرواژه های قوی ، احراز هویت دو عاملی و مرور ایمن اینترنت باید حداقل شرایط را در نظر بگیرند.

این کیف پول ها بهتر است برای مقادیر کمی ارز رمزنگاری شده یا ارز رمزنگاری شده که به طور فعال در صرافی معامله می کنید ، استفاده شود. می توانید کیف پول داغ را به یک حساب جاری تشبیه کنید. عقل مالی متعارف می گوید فقط هزینه پول را در یک حساب چک نگه دارید در حالی که قسمت عمده پول شما در حساب های پس انداز یا حساب های سرمایه گذاری دیگر است. همین موضوع را می توان برای کیف پول های گرم نیز گفت. کیف پول های داغ شامل کیف پول های حضوری تلفن همراه ، دسک تاپ ، وب و حساب های مبادله ای هستند.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، کیف پولهای مبادله ای حسابهای نگهداری است که توسط صرافی ارائه می شود. کاربر این نوع کیف پول ، دارنده کلید خصوصی ارز رمزنگاری شده در این کیف پول نیست. اگر اتفاقی در صورت هک شدن صرافی یا به خطر افتادن حساب شما رخ دهد ، وجوه شما از بین می رود. عبارت “نه کلید شما ، نه سکه شما” در انجمن ها و انجمن های ارزهای رمزپایه به شدت تکرار می شود.

کیف پول سرد

ساده ترین توصیف کیف پول سرد ، کیف پولی است که به اینترنت متصل نباشد و بنابراین در معرض خطر قرار گرفتن در معرض خطر بسیار کمتری قرار دارد. از این کیف پول ها می توان به عنوان کیف پول آفلاین یا کیف پول سخت افزاری نیز یاد کرد.

این کیف پول ها کلید خصوصی کاربر را روی چیزی ذخیره می کنند که به اینترنت متصل نیست و می تواند همراه با نرم افزاری باشد که به طور موازی کار می کند تا کاربر بتواند نمونه کارهای خود را بدون به خطر انداختن کلید خصوصی خود مشاهده کند.

شاید مطمئن ترین راه برای ذخیره آفلاین ارز رمزنگاری شده ، استفاده از کیف پول کاغذی باشد. کیف پول کاغذی کیف پول است که می توانید از طریق وب سایت های خاص تولید کنید. سپس کلیدهای عمومی و خصوصی تولید می کند که روی یک کاغذ چاپ می کنید. امکان دستیابی به ارز رمزنگاری شده در این آدرس ها تنها درصورتی امکان پذیر است که آن قطعه کاغذ را با کلید خصوصی داشته باشید. بسیاری از مردم این کیف پول های کاغذی را ورقه ورقه می کنند و آنها را در صندوق های امانات در بانک خود و یا حتی در یک صندوق امانات در خانه خود ذخیره می کنند. این کیف پول ها برای امنیت بالا و سرمایه گذاری طولانی مدت در نظر گرفته شده است زیرا شما نمی توانید بیت کوین ذخیره شده از این طریق را به سرعت بفروشید یا معامله کنید.

نوع رایج تری از کیف پول سرد ، کیف پول سخت افزاری است. کیف پول سخت افزاری معمولاً یک دستگاه درایو USB است که کلیدهای خصوصی کاربر را به صورت آفلاین و ایمن ذخیره می کند. چنین کیف پول هایی نسبت به کیف پول گرم مزایای جدی دارند زیرا تحت تأثیر ویروس هایی که در رایانه فرد وجود دارد ، نمی باشد. با کیف پول سخت افزاری ، کلیدهای خصوصی هرگز با رایانه متصل به شبکه یا نرم افزار بالقوه آسیب پذیر شما تماس نمی گیرند. این دستگاه ها همچنین به طور معمول منبع باز هستند و به جامعه اجازه می دهد تا ایمنی خود را از طریق ممیزی کد تعیین کند تا اینکه شرکتی اعلام کند که استفاده از آن بی خطر است.

کیف پول سرد امن ترین روش برای ذخیره بیت کوین یا سایر ارزهای رمزپایه است. در بیشتر موارد ، برای راه اندازی آنها کمی دانش بیشتری لازم است.

یک راه خوب برای راه اندازی کیف پول شما داشتن سه چیز است: یک حساب صرافی برای خرید و فروش ، یک کیف پول داغ برای نگهداری مقادیر کم و متوسط ​​رمزنگاری مورد نظر برای تجارت یا فروش ، و یک کیف پول سخت افزاری سرد برای ذخیره منابع بزرگتر برای مدت زمان طولانی مدت

نحوه خرید بیت کوین با پی پال

خرید Bitcoin از طریق پردازنده پرداخت PayPal نیز امکان پذیر است. برای خرید بیت کوین با استفاده از PayPal دو روش وجود دارد. اولین و راحت ترین روش ، خرید ارزهای رمزپایه با استفاده از حساب PayPal است. گزینه دوم استفاده از مانده حساب PayPal خود برای خرید ارزهای رمزپایه از یک ارائه دهنده شخص ثالث است. این گزینه به اندازه گزینه اول راحت نیست زیرا تعداد کمی از سایت های شخص ثالث به کاربران اجازه می دهند با استفاده از دکمه PayPal بیت کوین خریداری کنند.

چهار ارز رمزنگاری شده – بیت کوین ، Ethereum ، Litecoin و Bitcoin Cash – مستقیماً از طریق PayPal خریداری می شوند. به استثنای هاوایی ، ساکنان تمام ایالت ها می توانند از حساب های موجود PayPal خود استفاده کنند یا حساب های جدید ایجاد کنند.

برای راه اندازی حساب رمزنگاری در PayPal ، اطلاعات زیر لازم است: نام ، آدرس فیزیکی ، تاریخ تولد و شماره شناسایی مالیاتی. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از طریق PayPal بیت کوین بخرید.

بهترین راههای خرید بیت کوین

بعضی از آنها … هستند:

موجودی موجود در حساب PayPal شما.
کارت بدهی به حساب PayPal شما پیوند داده شده است
حساب بانکی به حساب PayPal شما پیوند داده شده است
برای خرید بیت کوین با استفاده از PayPal امکان استفاده از کارت اعتباری وجود ندارد. در طی مراحل خرید ، پی پال قیمت را نشان می دهد. با این حال ، نوسانات ذاتی قیمت ارزهای رمزپایه به این معنی است که این قیمت ها سریعاً تغییر می کنند. شما باید مطمئن شوید که بودجه کافی برای انجام خرید در حساب خود دارید.

هنگامی که بیت کوین را مستقیماً از PayPal خریداری می کنید ، این امر باعث می شود که شما از کریپتو اسپرد یا تفاوت قیمت بازار بیت کوین و نرخ ارز بین USD و ارز رمزپایه سود کسب کنید. این شرکت همچنین برای هر خرید هزینه معامله می گیرد. این هزینه ها به مقدار خرید دلار بستگی دارد. به عنوان مثال ، برای خریدهای بین 100 تا 200 دلار هزینه ثابت 0.50 دلار دریافت می شود. پس از آن ، هزینه درصدی از مبلغ کل دلار است. به عنوان مثال ، برای خرید رمزنگاری بین 100 تا 200 دلار هزینه 2٪ از کل مبلغ پرداخت می شود.

یک معایب خرید ارزهای رمزپایه از طریق PayPal این است که شما نمی توانید رمزنگاری را به خارج از بستر پردازنده پرداخت منتقل کنید. بنابراین امکان انتقال ارزهای رمزنگاری شده از کیف پول پی پال به کیف پول رمزنگاری خارجی یا کیف پول شخصی شما وجود ندارد.

عیب دیگر استفاده از PayPal این است که تعداد بسیار کمی صرافی و بازرگان آنلاین اجازه استفاده از پردازنده پرداخت برای خرید پرداخت را می دهند. eToro از معدود معامله گران آنلاین است که اجازه می دهد از PayPal برای خرید Bitcoin در سیستم عامل خود استفاده کند.

نحوه خرید بیت کوین با کارت اعتباری

روند خرید بیت کوین با کارت های اعتباری مشابه روال خرید ارز رمزنگاری شده با کارت های بدهی یا از طریق نقل و انتقالات خودکار (ACH) است. شما باید جزئیات کارت اعتباری خود را با شرکت صرافی یا تجارت آنلاین وارد کرده و معامله را مجاز کنید. به طور کلی ، خرید ایده آل بیت کوین با کارت های اعتباری ایده خوبی نیست. این چند دلیل دارد.

اول ، همه صرافی ها به دلیل هزینه های پردازش مرتبط و خطر تقلب اجازه خرید Bitcoin با استفاده از کارت های اعتباری را نمی دهند. تصمیم آنها برای چنین کاری ممکن است در جهت منافع مشتریان باشد. این به این دلیل است که پردازش کارت اعتباری می تواند هزینه های اضافی را برای چنین معاملات جبران کند. بنابراین ، علاوه بر پرداخت هزینه های معامله ، در نهایت با هزینه پردازشی مواجه خواهید شد که ممکن است صرافی به شما منتقل شود.

دلیل دوم این است که خرید کارت اعتباری ممکن است گران باشد. صادرکنندگان کارت های اعتباری خریدهای بیت کوین را به عنوان پیش پرداخت نقدی تلقی می کنند و از این قبیل پیش پرداخت ها هزینه های سنگین و نرخ بهره را می گیرند. به عنوان مثال ، American Express و Chase هر دو خرید ارزهای رمزپایه را به عنوان معاملات پیش پرداخت نقدی حساب می کنند. بنابراین ، اگر 100 دلار بیت کوین با استفاده از کارت American Express خریداری کنید ، 10 دلار (هزینه پیش پرداخت نقدی فعلی برای چنین معاملات) به علاوه هزینه سالانه 25٪ پرداخت خواهید کرد.

یک روش غیر مستقیم خرید بیت کوین با استفاده از کارت اعتباری ، گرفتن کارت اعتباری Bitcoin Rewards است. چنین کارت هایی مانند کارت اعتباری پاداش معمول شما عمل می کنند ، با این تفاوت که پاداش هایی به شکل بیت کوین ارائه می دهند. بنابراین ، آنها پول نقدی را که از خرید به دست آورده اند در بیت کوین سرمایه گذاری می کنند. یک نمونه کارت پاداش بیت کوین کارت اعتباری پاداش BlockFi Bitcoin 4 است . با این حال مراقب باشید که هزینه سالانه این کارت ها ممکن است زیاد باشد و هزینه های اضافی مرتبط با تبدیل ارزهای فیات به رمزنگاری وجود داشته باشد.

روش های جایگزین خرید بیت کوین

در حالی که صرافی هایی مانند Coinbase یا Binance از محبوب ترین روش های خرید بیت کوین باقی مانده است ، این تنها روش نیست. در زیر برخی از فرایندهای اضافی که صاحبان بیت کوین استفاده می کنند وجود دارد

خودپردازهای بیت کوین

دستگاه های خودپرداز بیت کوین مانند صرافی های شخصی بیت کوین عمل می کنند. افراد می توانند پول نقد را وارد دستگاه کرده و از آن برای خرید بیت کوین استفاده کنند که سپس به یک کیف پول دیجیتال امن منتقل می شود. خودپردازهای بیت کوین در سالهای اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. رادار سکه خودپرداز می تواند به ردیابی نزدیکترین ماشین آلات کمک کند.

مبادلات P2P

برخلاف صرافی های غیرمتمرکز که به صورت ناشناس با خریداران و فروشندگان مطابقت دارند و همه جنبه های معامله را تسهیل می کنند ، برخی از خدمات تبادل نظیر به نظیر (P2P) وجود دارد که ارتباط مستقیم تری بین کاربران ایجاد می کند. بیت کوین محلی نمونه ای از چنین تبادلاتی است. پس از ایجاد یک حساب کاربری ، کاربران می توانند درخواست های خرید یا فروش بیت کوین را از جمله اطلاعاتی در مورد روش های پرداخت و قیمت ارسال کنند. سپس کاربران فهرست های پیشنهادهای خرید و فروش را مرور می کنند و شرکای تجاری را که می خواهند با آنها معامله کنند انتخاب می کنند.

بیت کوین های محلی برخی از جنبه های تجارت را تسهیل می کند. در حالی که صرافی های P2P همان ناشناس بودن صرافی های غیرمتمرکز را ارائه نمی دهند ، این امکان را به کاربران می دهد تا برای بهترین معامله خرید کنند. بسیاری از این صرافی ها سیستم های رتبه بندی را نیز ارائه می دهند تا کاربران راهی برای ارزیابی شرکای تجاری بالقوه قبل از معامله داشته باشند.

کیف پول خود را ایمن سازی نمایید، همانطور که در زندگی عادی خود چنین می کنید. بیت کوین به روشی بسیار آسان، ارزش را به

نحوه فروش بیت کوین

شما می توانید بیت کوین را در همان مکان هایی که ارز رمزنگاری شده را خریداری کرده اید ، مانند صرافی های ارز رمزنگاری شده و سیستم عامل های نظیر به نظیر ، بفروشید. به طور معمول ، روند فروش بیت کوین در این سیستم عامل ها مانند روال استفاده شده برای خرید ارز رمزپایه است.

به عنوان مثال ، برای انجام فروش فقط ممکن است از شما خواسته شود روی یک دکمه کلیک کنید و نوع سفارش را تعیین کنید (یعنی اینکه آیا ارز رمزنگاری شده باید بلافاصله با قیمت های موجود به فروش برسد یا اینکه برای محدود کردن ضرر باید فروخته شود). بسته به ترکیب بازار و تقاضا در محل ، قیمت پیشنهادی بیت کوین ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال ، صرافی ها در کره جنوبی در طی افزایش قیمت های آن در سال 2018 ، بیت کوین را با حق بیمه Kimchi معامله کردند.

صرافی های ارز رمزپایه درصدی از مبلغ فروش رمزنگاری را به عنوان کارمزد دریافت می کنند. به عنوان مثال ، Coinbase 1.49٪ از کل مبلغ معامله را به عنوان کارمزد اخذ می کند.

صرافی ها به طور کلی محدودیت برداشت روزانه و ماهانه دارند. بنابراین ، پول نقد از یک فروش بزرگ ممکن است بلافاصله در دسترس تاجر قرار نگیرد. با این وجود محدودیتی در میزان ارز رمزنگاری شده وجود ندارد.

  انتشار : ۲۹ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 245

برچسب های مهم

تهران. خیابان کمال الملک .ساختمان پردیس واحد13 پلاک155

ادرس پیچ اینستاگرام: https://www.instagram.com/falloing.ir/

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما