بهترین راههای کسب درامد از اینترنت

جدیدترین اسکریپت های استخراج بیت کوین در سایت https://codebitco.com

محل لوگو

نظرسنجی سایت

ایا از اسکریپت هوشمند سایت فری بیتکوین راضی هستید

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 21
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 154971

ایا استخراج بیتکوین هنوز سودآور است


 

ایا استخراج بیتکوین هنوز سودآور است



ایا استخراج بیتکوین هنوز سودآور است

استخراج بیت کوین فرآیند کسب بیت کوین در ازای اجرای فرآیند تأیید اعتبار سنجی معاملات بیت کوین است. این معاملات امنیت شبکه بیت کوین را فراهم می کند که به نوبه خود ماینرها را با دادن بیت کوین جبران می کند. اگر قیمت بیت کوین بیش از هزینه استخراج من باشد ، ماینرها می توانند سود کسب کنند. با تغییرات اخیر در فناوری و ایجاد مراکز استخراج حرفه ای با قدرت محاسباتی بسیار زیاد و همچنین تغییر قیمت بیت کوین ، بسیاری از کارگران معدن از خود می پرسند آیا استخراج بیت کوین هنوز سودآور است؟

عوامل مختلفی وجود دارد که تعیین می کند استخراج بیت کوین یک کار سودآور است یا خیر. این موارد شامل هزینه برق برای تأمین انرژی سیستم رایانه ای (هزینه برق) ، در دسترس بودن و قیمت سیستم رایانه ای و مشکل در ارائه خدمات است. دشواری در هش در ثانیه معامله اعتبارسنجی بیت کوین اندازه گیری می شود. میزان هش میزان حل مسئله را اندازه گیری می کند – با ورود تعداد بیشتری استخراج کننده ، مشکل تغییر می کند زیرا شبکه برای تولید سطح مشخصی از بیت کوین در هر ده دقیقه ساخته شده است. 1 هنگامی که تعداد بیشتری استخراج کننده به بازار وارد می شوند ، برای اطمینان از ثابت بودن سطح ، مشکل افزایش می یابد. آخرین عامل برای تعیین سودآوری قیمت بیت کوین در مقایسه با ارز استاندارد و سخت است .

بیتکوین

  • بیت کوین با استفاده از سکوهای محاسباتی که شامل سخت افزارهای گران قیمت هستند استخراج می شود.
  • ماینرها برای تأیید بلوک معاملات در شبکه بلاک چین با بیت کوین پاداش می گیرند.
  • هرچه تعداد بیشتری استخراج کننده برای دریافت پاداش بیت کوین رقابت می کنند ، روند کار دشوارتر می شود.
  • برای تعیین اینکه آیا استخراج بیت کوین برای شما سودآور است ، هزینه تجهیزات و برق و همچنین مشکل مرتبط با استخراج و چگونگی تأثیر قیمت بیت کوین بر جوایز احتمالی را در نظر بگیرید.

 

موالفه های استخراج بیت کوین

قبل از ظهور نرم افزار جدید استخراج بیت کوین در سال 2013 ، استخراج به طور کلی در رایانه های شخصی انجام می شد. اما معرفی تراشه های مدار مجتمع مخصوص برنامه (ASIC) تا 100 میلیارد برابر توانایی ماشین های شخصی قدیمی را ارائه می دهد و استفاده از محاسبات شخصی برای استخراج بیت کوین را ناکارآمد و منسوخ می کند. 2 در حالی که استخراج بیت کوین از نظر تئوری با سخت افزارهای قدیمی هنوز امکان پذیر است ، اما سوال کمی وجود دارد که این یک کار سودآور نیست. این به دلیل راه اندازی ماینینگ است: ماینرها برای حل مشکلات هش در اسرع وقت در حال رقابت هستند ، بنابراین آن ماینرهایی که از نظر محاسباتی جدی روبرو هستند اساساً هیچ شانسی برای حل یک مشکل و جایزه گرفتن بیت کوین ندارند. وقتی ماینرها از ماشین های قدیمی استفاده می کردند ، سختی استخراج بیت کوین تقریباً با قیمت بیت کوین مطابقت داشت. اما با استفاده از این ماشین های جدید ، مسائلی هم درمورد هزینه بالای تهیه و راه اندازی تجهیزات جدید و هم در دسترس نبودن وجود داشت.

مطالب پیشنهادی ایا بیت کوین طلای دیجیتال است
 

سودآوری قبل و بعد از ASIC

تایمرهای قدیمی (مثلاً در سال 2009) استخراج بیت کوین را فقط با استفاده از رایانه های شخصی خود انجام دادند که به دلایل مختلف توانستند سود کسب کنند. اولاً ، این کارگران از قبل سیستم های خود را در اختیار داشتند ، بنابراین هزینه های تجهیزات در واقع صفر بود. آنها می توانند تنظیمات را در رایانه خود تغییر دهند تا با استرس کمتری کارایی بیشتری داشته باشند. دوم ، این روزها قبل از ورود مراکز حرفه ای استخراج بیت کوین با قدرت محاسباتی گسترده به بازی بود. ماینرهای اولیه فقط مجبور بودند با سایر ماینرهای منفرد در سیستم های رایانه ای خانگی رقابت کنند. رقابت حتی روی یک پایه بود. حتی وقتی هزینه های برق بر اساس منطقه جغرافیایی متفاوت بود ، این تفاوت برای بازدارندگی افراد از استخراج معدن کافی نبود.

پس از ورود ASIC ها ، بازی تغییر کرد. اکنون افراد در حال مبارزه با سکوهای استخراج قدرتمندی بودند که قدرت محاسبات بیشتری داشتند. سود معدن با هزینه هایی مانند خرید تجهیزات محاسباتی جدید ، پرداخت هزینه های بیشتر انرژی برای کار با تجهیزات جدید و ادامه مشکل در استخراج ، از بین می رفت.

مشکل استخراج بیت کوین

همانطور که در بالا گفته شد ، میزان دشواری مرتبط با استخراج بیت کوین متغیر است و تقریباً هر دو هفته یکبار تغییر می یابد تا تولید پایدار بلوک های تأیید شده برای بلاکچین (و به نوبه خود بیت کوین هایی که در گردش هستند) را حفظ کند. هرچه میزان دشواری بالاتر باشد ، احتمال اینکه یک ماینر فردی بتواند با موفقیت مشکل هش را حل کند و بیت کوین کسب کند ، کمتر است. در سال های اخیر ، میزان سختی استخراج معدن بسیار بالا رفته است. هنگامی که بیت کوین برای اولین بار راه اندازی شد ، مشکل 1 بود. در مه 2020 ، بیش از 16 تریلیون است. 3 4 این ایده می دهد که استخراج بیت کوین در حال حاضر چند برابر دشوارتر از یک دهه قبل است.

مطالب پیشنهادی بیت کوین چیست و چگونه استخراج می شود؟
 

تغییر پاداش

شبکه بیت کوین 21 میلیون بیت کوین محدود خواهد شد. این شرط اصلی کل اکوسیستم از زمان تأسیس آن بوده است و محدودیت برای کنترل کنترل ارز رمزنگاری شده اعمال شده است. در حال حاضر ، بیش از 18 میلیون بیت کوین استخراج شده است. به عنوان روشی برای کنترل معرفی بیت کوین جدید به گردش خون ، پروتکل شبکه تعداد بیت کوین پاداش داده شده به ماینرها را برای موفقیت کامل یک بلوک تقریباً هر چهار سال به نصف کاهش می دهد. 5 در ابتدا، تعداد بیت کوین یک معدنچی دریافت 50. در سال 2012 بود، این تعداد نصف شد و پاداش 25. شد. در سال 2016، آن را دوباره به 12.5 نصف شده است. در ماه مه سال 2020 ، پاداش یکبار دیگر نصف شد و به 6.25 ، پاداش فعلی رسید. 6 معدنچیان احتمالی باید توجه داشته باشند که اندازه پاداش در آینده کاهش می یابد ، حتی اگر احتمال افزایش مشکل وجود داشته باشد.

سودآوری در محیط امروز

استخراج بیت کوین هنوز هم می تواند برای برخی از افراد منطقی و سودآور باشد. تجهیزات به راحتی به دست می آیند ، اگرچه هزینه بازی های ASIC رقابتی از چند صد دلار تا حدود 10000 دلار است. در تلاش برای ماندن در رقابت ، برخی از ماشین ها سازگار شده اند. به عنوان مثال ، برخی از سخت افزارها به کاربران اجازه می دهند تا تنظیمات را برای کاهش انرژی مورد نیاز تغییر دهند ، بنابراین هزینه های کلی را کاهش می دهند. معدنچیان احتمالی باید قبل از خرید با هزینه ثابت تجهیزات ، تجزیه و تحلیل هزینه / سود را انجام دهند تا قیمت ناگهانی خود را درک کنند . متغیرهای مورد نیاز برای انجام این محاسبه عبارتند از:

  • هزینه برق: میزان برق شما چقدر است؟ به خاطر داشته باشید که نرخ ها بسته به فصل ، زمان روز و سایر عوامل تغییر می کنند. این اطلاعات را می توانید در قبض برق خود اندازه گیری شده در کیلووات ساعت پیدا کنید.
  • بازده: سیستم شما چه مقدار انرژی مصرف می کند ، اندازه گیری شده در وات؟
  • زمان: مدت زمان پیش بینی شده برای استخراج چقدر است؟
  • ارزش بیت کوین: ارزش بیت کوین به دلار آمریکا یا ارز رسمی دیگر چقدر است؟
 

چندین ماشین حساب سودآوری مبتنی بر وب وجود دارد ، مانند آنچه در Crypto مقایسه ارائه شده است ، ماینرهای احتمالی می توانند از آنها برای تجزیه و تحلیل معادله هزینه / سود استخراج بیت کوین استفاده کنند. ماشین حساب های سودآوری کمی متفاوت هستند و برخی از آنها پیچیده تر از بقیه هستند.

مطالب پیشنهادی بهترین دستگاههای استخراج بیتکوین کدامند
 

تجزیه و تحلیل خود را چندین بار با استفاده از سطوح مختلف قیمت برای هزینه انرژی و ارزش بیت کوین انجام دهید. همچنین ، سطح دشواری را تغییر دهید تا ببینید تأثیر آن بر تحلیل چیست. تعیین کنید که استخراج بیت کوین در چه سطح قیمتی برای شما سودآور است – این قیمت شکستنی شما است . از ماه مه سال 2020 ، قیمت بیت کوین در حدود 8000 دلار معامله می شود. با توجه به پاداش فعلی 6.25 BTC برای یک بلوک تکمیل شده ، ماینرها برای انجام موفقیت آمیز هش در حدود 50،000 دلار پاداش می گیرند. البته ، از آنجا که قیمت بیت کوین بسیار متغیر است ، این رقم پاداش احتمالاً تغییر خواهد کرد. 7

برای رقابت در برابر مراکز استخراج معادن ، افراد می توانند به استخر استخراج بپیوندند ، که گروهی از استخراج کنندگان هستند که با هم کار می کنند و جوایز آنها را تقسیم می کنند. این می تواند سرعت را افزایش داده و سختی استخراج را کاهش دهد و سودآوری را در دسترس قرار دهد. با افزایش دشواری و هزینه ، افراد معدن بیشتر و بیشتر شرکت در یک استخر را ترجیح می دهند. در حالی که پاداش کلی کاهش می یابد ، زیرا بین چندین شرکت کننده تقسیم می شود ، قدرت محاسباتی ترکیبی به این معنی است که استخرهای استخراج احتمالاً در ابتدا یک مشکل هش کردن را کامل می کنند و در وهله اول پاداش دریافت می کنند.

برای پاسخ به این سوال که آیا استخراج بیت کوین هنوز سودآور است ، از یک ماشین حساب سودآوری مبتنی بر وب برای انجام تجزیه و تحلیل هزینه و سود استفاده کنید. می توانید اعداد مختلف را وصل کنید و نقطه شکست خود را پیدا کنید (پس از آن استخراج سودآور است). اگر می خواهید سرمایه اولیه لازم را برای سخت افزار اختصاص دهید ، تعیین کنید و ارزش آینده بیت کوین و همچنین سطح دشواری را تخمین بزنید. هنگامی که هم قیمت بیت کوین و هم مشکل استخراج کاهش می یابد ، معمولاً نشانگر ماینرهای کمتر و سهولت بیشتری در دریافت بیت کوین است. وقتی قیمت بیت کوین و دشواری استخراج افزایش می یابد ، برعکس این انتظار را داشته باشید – ماینرهای بیشتری برای گرفتن بیت کوین کمتر رقابت می کنند.

  انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 58

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

بروکر پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن

با POCKET OPTION یک معامله‌گر حرفه‌ای شوید یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد برای همه هر معامله‌گری می‌خواهد تا در بهترین شرایط سود ببرد و نمی‌خواهد نگران امنیت وجوه شخصی خود باشد. اولین کار واضحی که یک معامله‌گر مبتدی انجام می‌دهد بررسی سایت‌های مختلف معامله آنلاین ... ...

دریافت فایل : بروکر پاکت آپشن

تهران. خیابان کمال الملک .ساختمان پردیس واحد13 پلاک155

ادرس پیچ اینستاگرام: https://www.instagram.com/falloing.ir/

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما