بهترین راههای کسب درامد از اینترنت

جدیدترین اسکریپت های استخراج بیت کوین در سایت https://codebitco.com

محل لوگو

نظرسنجی سایت

ایا از اسکریپت هوشمند سایت فری بیتکوین راضی هستید

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 155131

ارز دیجیتال Dash چیست؟


ارز دیجیتال Dash چیست؟

 

                         ارز دیجیتال Dash چیست؟

ارز رمزنگاری شده Dash در سال 2014 راه اندازی شد و در ابتدا با نام Xcoin شناخته می شد. پس از تغییر نام تجاری در دارکوین ، در مارس 2015 بر روی نام فعلی خود ، Dash قرار گرفت. هنگامی که در ابتدا ایجاد شد ، برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی و ناشناس بودن کاربران طراحی شد. کاغذ سفید این ارز رمزنگاری شده ، که توسط ایوان دافیلد و دانیل دیاز تألیف شده است ، آن را به عنوان یک ارز رمزنگاری محور حریم خصوصی بر اساس کار ساتوشی ناکاموتو ، بنیانگذار بیت کوین توصیف می کند.

 

کلمات آماده کلیدی

  • هدف Dash این است که به عنوان یک ارز دیجیتالی تبدیل به وسیله ای برای معاملات روزانه شود که می تواند به عنوان پول نقد ، کارت اعتباری یا از طریق PayPal استفاده شود.
  • در سال 2018 ، شرکت پول نقد دیجیتال به ونزوئلا گسترش یافت ، اولین حمله ارز دیجیتال به کشوری که از نظر اقتصادی دچار مشکل است.
  • Dash توسط زیرمجموعه ای از کاربران خود اداره می شود که “masternodes” نامیده می شوند.
  • همه ماسترنودها دارای سهم اولیه هستند که معادل 1000 DASH در سیستم های آنها است.

در حالی که هنوز از ویژگی های رمزگذاری قوی برخوردار است ، این شرکت از آن زمان جاه طلبی های خود را بازسازی کرده است. در حال حاضر Dash قصد دارد به عنوان یک ارز دیجیتالی که می تواند به عنوان پول نقد ، کارت اعتباری یا از طریق PayPal مورد استفاده قرار گیرد ، تبدیل به رسانه ای برای معاملات روزانه شود. Dash یک پروژه منبع باز است که شامل یک شبکه پرداخت غیرمتمرکز است.

در ماه مه 2021 ، داش پنجاهمین ارز دیجیتال ارزشمند جهان از نظر ارزش بازار (2.7 میلیارد دلار) است. ارزش رمزنگاری Dash 229.74 دلار است.

درک Dash

هدف داش تبدیل شدن به رسانه ای برای معاملات روزانه است و برای درک این جاه طلبی شبکه گسترده ای ایجاد کرده است. در سال 2018 ، شرکت پول نقد دیجیتال به ونزوئلا گسترش یافت ، اولین حمله ارز دیجیتال به کشوری که از نظر اقتصادی دچار مشکل است.

تقاضا برای ارزهای رمزنگاری شده – و تعداد کاربران Dash – از زمانی که ارز مجازی برای اولین بار در سه سال پیش معرفی شد ، به سرعت افزایش یافته است. دلیل این امر نیاز به ارز مبادله ای است. ونزوئلا در حال حاضر دوره ای از ناآرامی های داخلی و تورم شدید را تجربه می کند به حدی که پول محلی (بولیوا) اساساً بی ارزش شده است.

در مصاحبه با CryptoSlate ، رایان تیلور ، مدیرعامل Dash ، گفت که ارز رمزنگاری شده برای “بقا” در ونزوئلا بسیار مهم است. شهروندان این کشور به ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و دش روی آورده اند زیرا می توانند سریع و ارزان معامله شوند.

داش همچنین در زمینه تحقیق و پژوهش سرمایه گذاری کرده است و بودجه یک آزمایشگاه تحقیقاتی بلاک چین را با همکاری دانشگاه ایالتی آریزونا (ASU) تامین کرده است. از طریق این آزمایشگاه ، Dash تحقیقاتی را تأسیس می کند که “برای سرعت بخشیدن به تحقیق ، توسعه و آموزش به گونه ای طراحی شده است که سرعت معاملات بلاک چین ، کارآیی ، امنیت و گسترش استفاده از آن را افزایش دهد.

توافقنامه Dash-ASU همچنین بورسیه هایی را برای کمک هزینه های تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهد.

 

ارز دیجیتال Dash چیست؟

تفاوت داش با بیت کوین چیست؟

تفاوت اصلی بین Dash و Bitcoin در الگوریتمی است که هر فناوری برای استخراج سکه استفاده می کند. داش از الگوریتم X11 ، اصلاح الگوریتم اثبات سهام (PoS) استفاده می کند. همچنین از مخلوط کردن Conjoin برای درهم پیچیدن معاملات و امکان حفظ حریم خصوصی در بلاک چین خود استفاده می کند. بیت کوین از الگوریتم اثبات کار (PoW) استفاده می کند.

این دو ارز رمزنگاری شده سیستم های متفاوتی برای مدیریت تراکنش ها دارند. تراکنش های بلاک چین بیت کوین باید توسط همه گره های درون شبکه تأیید شود. این فرایند ، که برای اطمینان از اجماع بدون اختیار طراحی شده است ، به زیرساخت های سرمایه گذاری قابل توجهی برای گره های کامل نیاز دارد (گره های کامل گره هایی هستند که به استخراج اختصاص داده شده اند). در این سیستم ، استخراج کنندگان بیت کوین که گره های کامل را اجرا می کنند ، متعهد می شوند زمان و پول خود را افزایش دهند تا عملیات بهینه را تضمین کنند. با گسترش شبکه بیت کوین ، این امر به طور فزاینده ای به یک کار غیرممکن تبدیل می شود.

این فرآیند زمان بر است و نمی تواند از گرفتگی جلوگیری کند. کندی پردازش منجر به انباشت معاملات در حوضچه حافظه بیت کوین می شود. و به نوبه خود ، این می تواند منجر به هزینه های بالای تراکنش شود و بیت کوین را به عنوان یک ارز رمزنگاری شده برای معاملات روزانه نامناسب کند.

داش از سیستم متفاوتی برای انجام معاملات استفاده می کند. Dash توسط زیرمجموعه ای از کاربران خود اداره می شود که “masternodes” نامیده می شوند. Masternodes تأیید و اعتبار تراکنش ها را ساده می کند. همه ماسترنودها دارای سهم اولیه هستند که معادل 1000 DASH در سیستم های آنها است. 6 در کاغذ سفید این ارز رمزنگاری شده ، بنیانگذاران می گویند این به کاربران امکان می دهد هزینه خدمات را پرداخت کرده و سرمایه خود را پس دهند.

همچنین مشکل مقیاس پذیری برای معاملات را حل می کند. این به این دلیل است که تعداد گره های مورد نیاز برای تأیید موفقیت آمیز یک تراکنش به تعداد قابل کنترل کاهش می یابد. Masternodes مسئول تأیید تراکنش های شبکه معدنچی و ارائه خدمات مانند پرداخت و حریم خصوصی به شبکه Dash است.

ارز دیجیتال Dash چیست؟

تا ماه مه 2021 ، 4512 ماسترنود در شبکه داش وجود دارد.

دومین نوآوری در اکوسیستم Dash در مدل حکمرانی آن نهفته است. بیت کوین و لایت کوین ، دو ارز رمزنگاری شده با آرزوهای مشابه Dash ، از موسسات دانشگاهی رشد کردند. تا حد زیادی ، توسعه آینده این ارزهای رمزنگاری شده به میزان زیاد این موسسات بستگی دارد.

بر خلاف بیت کوین و لایت کوین ، داش با تقسیم پاداش های بلوکی بین سه ذینفع-masternodes ، miners و خزانه داری ، پیشگام یک مدل تامین مالی خود شده است. دو نفر اول هر کدام 45 درصد سهم دارند. سهم 10 درصدی که به خزانه تعلق می گیرد برای تأمین مالی پروژه های توسعه آینده در Dash استفاده می شود. Masternodes در اینجا نیز نقش مهمی ایفا می کند: رای آنها مسیرهای توسعه آتی ارز دیجیتال را تعیین می کند.

 

 

  انتشار : ۵ شهریور ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 107

برچسب های مهم

بروکر پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن

با POCKET OPTION یک معامله‌گر حرفه‌ای شوید یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد برای همه هر معامله‌گری می‌خواهد تا در بهترین شرایط سود ببرد و نمی‌خواهد نگران امنیت وجوه شخصی خود باشد. اولین کار واضحی که یک معامله‌گر مبتدی انجام می‌دهد بررسی سایت‌های مختلف معامله آنلاین ... ...

دریافت فایل : بروکر پاکت آپشن

تهران. خیابان کمال الملک .ساختمان پردیس واحد13 پلاک155

ادرس پیچ اینستاگرام: https://www.instagram.com/falloing.ir/

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما