بهترین راههای کسب درامد از اینترنت

جدیدترین اسکریپت های استخراج بیت کوین در سایت https://codebitco.com

محل لوگو

نظرسنجی سایت

ایا از اسکریپت هوشمند سایت فری بیتکوین راضی هستید

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 16
  • بازدید دیروز : 47
  • بازدید کل : 154763

دانلود برنامه نینجاگرام ورژن 2019


NinjaGram یک ابزاری مکمل اینستاگرام است که به شما مکان مدیریت بیشتر اکانتتان را میدهد . از جمله امکانات ویژه برنامه میتوان به جذب فالوور و لایک برای اکانت اینستاگرام خود نام برد . اتصال نرم افزار NinjaGram به سرورهای اینستاگرام از طریق API انجام میپذیرد که یکی از امن ترین اتصالات شناخته می شود . البته بدلیل بروزرسانی های مکرر اینستاگرام و الگوریتم های آن، نرم افزار نینجاگرام نیاز به هماهنگ سازی خود با اینستاگرام خواهد داشت که باید آن را مکرر بروز کنید و از وبسایت پی سی دی دانلود نمایید . در کنار لایک گرفتن و دریافت فالوور میتوانید در دریافت نظرات پست ها نیز مدیریت و دسترسی داشته باشید .

 

درصورت استفاده از برنامه NinjaGram قادر خواهید بود فالور و لایک فعالی و بسیاری برای اکانت خود بدست آورید و از طریق برنامه آن ها را مدیریت کنید . درواقع با این ربات تلگرام می توانید به صورت خودکار فالوور های خود را افزایش دهید, کامنت خودکار ارسال کنید و لایک خودکار انجام بدید . بوسیله ویژگی های مدیریتی برنامه میتوانید بسیاری از کار ها مانند لایک و فالوور را بصورت اتوماتیک و بدون وقت صرف کردن اضافی بدست آورید و بویسله هشدار و آلارم های برنامه از انجام ویژگی های برنامه اطمینان حاصل کنید . ابزار حاصل ویژگی های خودکار بسیاری دارد و بوسیله بسیاری از پروتوکول های امنیتی از اکانت شما محافظت میکند . در نسخه جدید ، اشکالات تمامی نسخه ها رفع گردیده و قابل دسترس است.

ویژگی های نینجاگرام NinjaGram :

  • جذب فالوور های فعال
  • جذب لایک گیر پست ها
  • بکار گیری ربات های اینستاگرامی
  • جذب ترافیک و بازدید بسیار از پیج
  • ویژگی های مدیریتی فراوان اکانت

 

با دانلود هر فایل در قرعه کشی یک عدد پاور بانک انکر مدل A1271 PowerCore ظرفیت 20100 میلی آمپر ساعت شرکت کنید.تاریخ قرعه کشی 1399/09/25

لطفا در هنگام خرید شماره تلفن خود را صحیح وارد کنید


مبلغ واقعی 151,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 135,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

تهران. خیابان کمال الملک .ساختمان پردیس واحد13 پلاک155

ادرس پیچ اینستاگرام: https://www.instagram.com/falloing.ir/

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما